Kanizsai Dorottya Gimnázium

Hírek, aktualitások

KDG-sek Skóciában

2019.10.21.

2019. szeptember 21. és 29. között Buzás Beatrix tanárnő vezetésével a KDG 31 diákja és három kísérőtanára vett részt a Challenge Ifjúsági Utazási Iroda skóciai tanulmányi kirándulásán. Két diák útibeszámolója eleveníti fel az élményekkel teli utazás képeit, melynek során több tankönyvfejezet is „életre kelt”.

Felvételi tájékoztató 2020 / 2021

2019.10.07.

A 2020/21-es tanévben a Kanizsai Dorottya Gimnázium a 104. tanévét kezdi meg. Nagy múltú gimnáziumunk az utóbbi évtizedekben magas szintű idegen nyelvi tagozataival és informatikai képzéseivel vált ismertté és keresetté.   Az idegen nyelvi képzés mellett több éve kiemelt szerepű az informatika-oktatásunk. Ezen a területen számos lehetőséget kínálunk

Élményteli kerékpártábor a Balatonnál

2019.10.01.

Július 15-én a KDG-s diákok elfoglalták a szállásukat az Élményvölgy Gyermek és Ifjúsági Táborban. Első nap ugyan utazással ment el, mégis volt alkalmunk megnézni a naplementét a kőröshegyi kilátón. Második napon már egy hosszabb tekerésen voltunk, ami igazán megérte már a gyönyörű balatoni táj miatt is.

VARÁZSINGÁK a Csodák Folyosóján is

2019.09.11.

Mi, vasiak két varázsingát is közel érezhetünk magunkhoz. Az egyiket Foucault modellje alapján Európában harmadikként a szombathelyi Székesegyházban Gothard Jenő és Kuncz Adolf indította el 1880 - ban.  A másikat Eötvös Loránd vitte fel a Ság hegy platójára és próbálta ki 1891 – ben. Az általa tervezett, gravitációs mérésekre

Becsengettek - 2019/2020

2019.09.01.

Vége van a nyárnak, hűvös szelek járnak, nagy bánata van a sok-sok diáknak! De ebbe a bánatba öröm és vegyül, hisz újra együtt van a csapat, kezdődnek a közös kalandok. Ezúttal szerencsére nem szorultunk a tornaterembe, a rövid évnyitó ünnepséget sikerült az udvaron megtartani. Merklin Ferenc igazgató úr külön-külön szólt minden

Berlin visszavár - 2019

2019.07.12.

Szombaton, kora hajnalban gyülekeztünk az iskola előtt, mielőtt nekivágtunk a hosszú útnak, ami Németországba vezetett. Álmosan búcsúzkodtunk szüleinktől, azzal az ígérettel, hogy „majd írunk” (és hozunk német sört). Négy órakor már indult is a busz Csehország irányába. Természetesen nem hagyhattuk ki a prágai

Dicső múltunk hőseinek nyomában Nyugat-Magyarországon

2019.07.05.

Az első nap Június 7. egy olyan nap volt, amit nagyon vártunk. Reggel még minden a megszokott módon történt, de a 3. óra után minden megváltozott. Az iskola előtt várt ránk a busz, amivel Magyarország felé vettük az irányt. Szerencsére szép idő volt, így öröm volt kipillantani az ablakon, ahol eleinte még ismerős dolgokat láttunk.

Dicső múltunk hőseinek nyomában a Délvidéken

2019.07.04.

Első nap A kirándulás reggelén mindenki izgatottan várakozott a busz mellett. Nevetgéltünk, beszélgettünk és arra gondoltunk, milyen izgalmas programok várnak ránk az elkövetkezendő öt napban. A felfokozott hangulat az úton is folytatódott, énekelgettünk, poénkodtunk, amíg a határhoz nem értünk.

Tanévzáró / Vakáció - 2019

2019.07.02.

Már nagyon vártuk, de, mint mindig, idén is elérkezett az utolsó tanítási nap. Június 14-én, pénteken szikrázott a napsütés, dühöngött a meleg, lezártuk az összes jegyet, így egy jó filmmel fejeztük be a tanévet. Peter Farrelly Zöld könyv című alkotása kapta a legjobb film díját az idei Oscar-gálán és most mi is meggyőződhettünk róla,

Koszorúcska - 2019

2019.06.04.

Beszámoló a Koszorúcskáról A Kanizsai Dorottya Gimnázium régi hagyománya szerint a kilencedik évfolyamosok heti egy órában táncot tanulhatnak. Ez azok számára, akiknek ez a terület eddig ismeretlen volt, egy új, érdekes és izgalmas lehetőséget jelentett. Nagy lelkesedéssel vetettük bele magunkat a tánctanulásba. Jó hangulattal

Beiratkozáshoz szükséges dokumentumok

2019.05.25.

Tisztelt Szülők ! A beiratkozás egyszerűsítése érdekében kérjük, töltsék ki az alábbi űrlapot vagy töltsék le valamelyik formanyomtatványt! A kitöltött Adatlapot kérjük, kinyomtatva a szülő/gondviselő által aláírva az alábbi dokumentumokkal együtt elhozni iskolánk titkárságára a beiratkozásra: - a tanuló személyi

Országos döntőben a KDG-s diákok - Atlétika Diákolimpia

2019.05.24.

Jól szerepeltek diákjaink az Atlétika Megyei Diákolimpián, melyet Szombathelyen, a Sugár úti Atlétikai Centrumban tartottak április 29-30-án. A nem túl kellemes időjárási körülmények között megrendezett versenyen remek helyezéseket értünk el. A megyei döntőről az országos döntőre is meghívást kapott Kovács Eszter