Kanizsai Dorottya Gimnázium

Nyílt nap a KDG-ben - 2019

2019.11.12.

A Kanizsai Dorottya Gimnázium  - Szombathely, illetve Vas megye legnagyobb gimnáziuma - szeretettel hívja és várja az iskola iránt érdeklődőket a Nyílt napokra !   Dátum Kezdési időpont Tanulók - Iskolák 2019. november 20.   8:00 Elsősorban a szombathelyi tanulók és szüleik részére 2019. november 21.   8:00 Elsősorban a vidéki

Euroweek 2020 pályázat KDG-s diákoknak

2019.11.07.

Kedves Kanizsais Diákok! Mint tudjátok, 2020. őszén ( szeptember 23-29) az Egyesült Királyság rendezi a Euroweeket. Az éves diáktalálkozó célja, hogy összehozza Európa fiatalságát, hogy egy héten keresztül ismerkedjenek egymással, egymás kultúrájával kirándulásokon és projektfeladatokon keresztül. Valamennyi résztvevő ország egy tíz fős

Savariától Varadiumig – Városok a trianoni határ mentén - 2/3

2. nap, vasárnap Rendhagyó irodalom- és történelemórák Kirándulásunk második napja is korán kezdődött. Nyolc órára mindenki megreggelizett és indultunk is megnézni a nagyváradi várat. Azaz indultunk volna, de szakadt az eső. Kihasználva a lehetőséget honismereti vezetőnk mindenre kiterjedő tájékoztatást adott

Tea és Tudomány – vendégünk lesz Simon Ottó, a Weöres Sándor Színház fővilágosítója, tárvezetője

2019.11.06.

A Szombathelyi Kanizsai Dorottya Gimnázium a 2019/2020-as tanévben is folytatja hagyományát, és megnyitja kapuit minden érdeklődő előtt. A T&T esték, vagyis Tea és Tudomány esték keretében délutáni teázással egybekötött előadásra hívjuk kedves vendégeinket. Következő vendégünk: Simon Ottó, a Weöres Sándor Színház fővilágosítója, tárvezetője.

Savariától Varadiumig – Városok a trianoni határ mentén - 1/3

2019.11.04.

Osztályunk a Határtalanul pályázat keretein belül 2019 októberében a Partiumba utazhatott. 1. nap, szombat A nap mindenki számára korán kezdődött, de főleg azoknak, akik falun laknak, mert reggel háromnegyed ötkor találkoztunk a Kanizsainál. Mindenki kissé álmosan, de izgatottan szállt fel a buszra, s kíváncsian vártuk mit hoz majd ez a kirándulás.

Mindenkinek meg kell találnia a saját útját

2019.11.03.

Közeleg a pályaválasztás ideje, s a mai világban szükség van minden segítségre, impulzusra, hogy minél jobb döntést hozhassunk. Osztályfőnökünk már korábban is elhívta néhány régi tanítványát, hogy meséljenek tapasztalataikról, de igazán csak most értettük meg, milyen fontos ez. Látogató érkezett hozzánk pénteken, egy volt kanizsais diák,